Forside Lingeri Kjoler & Mode Kostumer Sport & Strand Tilbehør Til manden Udsalg Mærker
Opret profil   |   Ordrestatus   |   Log ind
girlstore.dk
 
 
Levering inden jul: bestil senest d. 20. december kl. 14 (gælder kun lagervarer!)
Vi får varer hjem flere gange om ugen. Er det du mangler ikke på lager, så bestiller vi det hjem til dig.
Læs mere om tidsfrister omkring jul/nytår ved at klikke her

 
 
girlstore.dk
Indkøbskurv
Kurven er tom
 
 
 

Information / handelsbetingelser


Generelt
Oplysninger om GirlStore.dk
GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, baghus
5000 Odense C
Danmark

Etableret i 2004

Åbningstider:
Mandag-torsdag: 8:00 - 16:30
Fredag: 8:00 - 14:00
Weekend/helligdage: lukket

Åbningstider jul / nytår - klik her for at se mere.

E-mail: kundeservice@girlstore.dk
Telefon: +45 66 11 68 57
CVR nr.: 27 64 57 20

Kundeservice
Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har spørgsmål til varer eller ordrer. Er der nogle varer du ikke lige kan finde på siden, er du meget velkommen til at kontakte os for yderligere information.

Du kan kontakte os på mail kundeservice@girlstore.dk, som vi normalt besvarer indenfor 2 timer i åbningstiden.

girlstore.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.


Handel på GirlStore.dk
Når du finder en vare på GirlStore.dk du ønsker at købe, klikker du på Læg i kurv
Varen bliver herefter tilføjet til kurven, som er placeret i højre side af skærmen i toppen.

Når du er logget ind med dine oplysninger kan du desuden benytte en huskeliste. Hvis du finder en vare som du evt. gerne vil se på igen en anden dag, kan du blot tilføje varen til huskeliste. Herefter kan du altid kalde din huskeliste frem og se hvilke titler der ligger herpå.
Når du har de varer i kurven du ønsker at købe, klikker du på "Til kassen", som findes i bunden af kurven.
Herefter kan du igen se din kurv, hvorefter du kan fortsætte til betaling.

Når du vælger at gå til kassen skal du oprette en konto, eller logge ind hvis du tidligere har handlet hos GirlStore.dk.
Systemet guider dig derefter igennem købsprocessen. Har du problemer med at gennemføre købet er du altid velkommen til at kontakte kundeservice for support.

Priserne i indkøbskurven er angivet inklusiv moms.
GirlStore.dk sender til alle lande der findes på landelisten når en profil oprettes.

Alle aftaler på siden indgås efter gældende dansk lov.



Fortrydelsesret / ombytning
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på girlstore.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du; har modtaget din vare eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en e-mail til kundeservice@girlstore.dk eller ved at ringe på 66 11 68 57. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du ved at klikke her og medsendt din ordrebekræftelse.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Husk, at tøj ikke må lugte af røg eller parfume, dyrehår i tøjet etc. Det kan medføre en værdiforringelse.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Sendes pakken retur som følge af manglende afhentning på posthuset eller afvisning ved modtagelse, fratrækkes et beløb til dækning af reelle returomkostninger inden refunderingen. Omkostningerne ligger typisk på 40 kroner for standard forsendelser og 65 kroner for pakker med omdeling - danske pakker. Ved pakker til udlandet vil prisen som typisk være som prisen for forsendelsen.
Hvis du har købt en vare via internetbutikken hos os, har du oftest ret til at fortryde købet. Du skal bare returnere varen til os senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan returnere varen til os ved at:

Sende den retur med posten eller fragtfirma til denne adresse:
GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, Baghus
5000 Odense C

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse indenfor almindelig åbningstid eller efter aftale.

Returvarer skal vedlægges tilstrækkelig informationer om købet til at vi kan identificere ordren f.eks. kopi af original faktura samt registrerings- og konto-nummer (IKKE kortnummer) på den konto pengene skal overføres til. Derudover kan du også udfylde standardfortrydelsesformularen og vedlægge den returvaren.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Husk at pakken skal sendes med omdeling. DAO365 kan typisk ikke aflevere pakker til firmaer - så vi anbefaler at benytte PostNord eller GLS.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Ved delvis fortrydelse af en ordre tilbagebetales leveringsomkostninger ikke.


Julegaver - ombytning
Julegaver der er købt i perioden 15. november - 23. december, kan byttes frem til 15. januar det efterfølgende år.
Det er ikke muligt at få pengene udbetalt, men varer kan ombyttes til anden størrelse eller der kan laves et tilgodebevis. Du kan som altid benytte dig at fortrydelsesretten indenfor 14 dage, hvis du ønsker pengene retur.
Bemærk venligst, at der gælder samme forbehold for returnering/ombytning af julegaver som beskrevet under afsnittet Fortrydelsesret (se herover).


Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:

GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, Baghus
5000 Odense C

Når du returnerer varen, bedes du angive fakturanummer/ordrenummer på pakken.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Afhentning i Odense
Du kan også afhente din ordre direkte hos os i Odense. Du vil, når ordren er klar til afhentning, modtage en e-mail.
Ved at hente dine varer hos os, betaler du ikke noget i porto. Evt. porto angivet på siden fratrækkes ved afhentningen.

Ved afhentning skal betaling være foretaget med Dankort over hjemmesiden, eller du skal have lige penge med, da vi ikke normalt ligger inde med byttepenge.



Momsfri forsendelse til Grønland og Færøerne
Alle ordre til Grønland og Færøerne vil blive afsendt uden opkrævning af moms. Moms opkræves ved modtagelse efter gældende lokale regler.
Priserne på varerne bliver derfor 20% billigere (momsen vil først blive fratrukket ved afsendelsen, alle priser på hjemmesiden er stadig inkl. moms!). Gælder ikke porto, som i forvejen var momsfri).
Har du spørgsmål vedr. momsfri forsendelse, så kontakt kundeservice.



Levering
Varerne vil blive sendt med den transportør der vælges ved betaling på siden. I visse tilfælde er det ikke alle transportører der har mulighed for at levere de enkelte varer – i disse tilfælde vil du blive kontaktet af GirlStore.dk for yderligere information.

Leveringstiden for de enkelte varer kan ses på siden. Du kan desuden holde dig orienteret om status på din ordre via hjemmesiden.
Bestiller du både lagervarer og bestillingsvarer, sendes ordren for det meste samlet. Ved længere ventetid på enkelte varer kan der ske delleveringer.
GirlStore.dk har fri levering på alle ordre over DKK 500,00 i Danmark!
Levering sker normalt med PostNord. Mindre forsendelser kan blive afsendt som brevpost, men langt de fleste sendes som pakke uden omdeling. Det betyder at pakken skal afhentes i pakkeboksen eller på dit lokale posthus/postbutik.

Pt. sender GirlStore.dk kun til adresser i de lande lande som kan du kan vælge når du opretter din profil. Mangler dit land, så kontakt kundeservice, så skal vi gerne prøve at hjælpe.

GirlStore.dk sender pt. til følgende lande:



LandPorto
Belgien  DKK 79,00
Bulgarien  DKK 199,00
Danmark  DKK 39,00
Estland  DKK 169,00
Færøerne  DKK 149,00
Finland  DKK 129,00
Frankrig  DKK 79,00
Grækenland  DKK 279,00
Grønland  DKK 149,00
Holland  DKK 79,00
Irland  DKK 229,00
Island  DKK 249,00
Italien  DKK 229,00
Letland  DKK 199,00
Luxembourg  DKK 79,00
Malta  DKK 299,00
Østrig  DKK 229,00
Polen  DKK 79,00
Portugal  DKK 229,00
Slovenien  DKK 229,00
Spanien  DKK 229,00
Sverige  DKK 79,00
Tjekkiet  DKK 229,00
Tyskland  DKK 79,00
Ungarn  DKK 229,00
Betaling
Hos GirlStore.dk kan du betale med Visa/Dankort, Visa og Mastercard. Betalingen køres igennem 3D Secure, hvor du skal bekræfte dit køb med MitID eller en engangskode fra kortfirmaet/din bank.
Når du kommer til betalingssiden i kassesystemet, kan du vælge at betale for din ordre med betalingskort. Du vil herefter få listet din ordre samt priser og porto/gebyr for ordren.

Beløbet vil først blive hævet fra din konto ved afsendelse af varerne fra GirlStore.dk’s lager. Der vil aldrig blive trukket et større beløb end det beløb du godkender ved købets gennemførelse. Du modtager sammen med varerne en faktura for din ordre.

De data du sender i forbindelse med køb via betalingskort bliver sendt krypteret (via SSL), og det er kun betalingsudbyderen der kan læse dem.

Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Dette gælder betalinger med VISA, MasterCard og Visa Elektron - udløbsperioden for reserverede beløb er normalt på 7 dage, men kan være op til 179 dage alt efter din kortudsteders opsætning.

ViaBill
I samarbejde med ViaBill, tilbyder vi muligheden for at betale for ordren via delbetalinger. Læs mere i infoboksen fra ViaBill på produkterne.
Når du bruger ViaBill som betalingsmetode, kan du købe nu, og betale på faktura senere.

Vælg ViaBill som betalingsmetode når du skal godkende din ordre - du vil derefter bliver sendt til ViaBills side hvor du indtaster nogle få oplysninger for at gennemføre købet. Når varerne afsendes modtager du en mail fra ViaBill omkring opkrævning af beløbet - husk at indtaste en korrekt e-mail adresse i deres system så du kan modtage mails fra dem.

Læs mere om ViaBill og se deres betingelser lige her: http://www.viabill.dk/terms

Bankoverførsel
Du kan også betale med bankoverførsel. obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor


Nyhedsbreve
Du kan vælge at modtage nyhedsbreve fra GirlStore.dk, med tilbud og nyheder vedr. produkterne på siden.

Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet igen. Du kan nemt og hurtigt afmelde dig ved at logge ind på siden samt gå til "Min forside". Desuden vil der i hvert nyhedsbrev være beskrevet hvordan du framelder dig nyhedsbrevet.



Forbehold
I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. finde en tilsvarende/alternativ vare.



Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice: kundeservice@girlstore.dk - 66 11 68 57. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr



Standardfortrydelsesformular
Du finder vores standardfortrydelsesformular herunder - eller ved at klikke her.

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
girlstore.dk - c/o ntkr.com I/S
Åløkke Alle 10, Baghus - 5000 Odense C
kundeservice@girlstore.dk


Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*):


Evt. grund til fortrydelse: (fx størrelse passede ikke, vare ikke som forventet)

Bestilt den (*)/modtaget den (*):

Ordre nr / Faktura nr:

Forbrugerens navn (Forbrugernes navne):

Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)


Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter)
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)


Dato:


(*) Det ikke relevante udstreges




 

Information / handelsbetingelser


Generelt
Oplysninger om GirlStore.dk
GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, baghus
5000 Odense C
Danmark

Etableret i 2004

Åbningstider:
Mandag-torsdag: 8:00 - 16:30
Fredag: 8:00 - 14:00
Weekend/helligdage: lukket

Åbningstider jul / nytår - klik her for at se mere.

E-mail: kundeservice@girlstore.dk
Telefon: +45 66 11 68 57
CVR nr.: 27 64 57 20

Kundeservice
Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har spørgsmål til varer eller ordrer. Er der nogle varer du ikke lige kan finde på siden, er du meget velkommen til at kontakte os for yderligere information.

Du kan kontakte os på mail kundeservice@girlstore.dk, som vi normalt besvarer indenfor 2 timer i åbningstiden.

girlstore.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.


Handel på GirlStore.dk
Når du finder en vare på GirlStore.dk du ønsker at købe, klikker du på Læg i kurv
Varen bliver herefter tilføjet til kurven, som er placeret i højre side af skærmen i toppen.

Når du er logget ind med dine oplysninger kan du desuden benytte en huskeliste. Hvis du finder en vare som du evt. gerne vil se på igen en anden dag, kan du blot tilføje varen til huskeliste. Herefter kan du altid kalde din huskeliste frem og se hvilke titler der ligger herpå.
Når du har de varer i kurven du ønsker at købe, klikker du på "Til kassen", som findes i bunden af kurven.
Herefter kan du igen se din kurv, hvorefter du kan fortsætte til betaling.

Når du vælger at gå til kassen skal du oprette en konto, eller logge ind hvis du tidligere har handlet hos GirlStore.dk.
Systemet guider dig derefter igennem købsprocessen. Har du problemer med at gennemføre købet er du altid velkommen til at kontakte kundeservice for support.

Priserne i indkøbskurven er angivet inklusiv moms.
GirlStore.dk sender til alle lande der findes på landelisten når en profil oprettes.

Alle aftaler på siden indgås efter gældende dansk lov.



Fortrydelsesret / ombytning
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på girlstore.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du; har modtaget din vare eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en e-mail til kundeservice@girlstore.dk eller ved at ringe på 66 11 68 57. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du ved at klikke her og medsendt din ordrebekræftelse.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Husk, at tøj ikke må lugte af røg eller parfume, dyrehår i tøjet etc. Det kan medføre en værdiforringelse.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Sendes pakken retur som følge af manglende afhentning på posthuset eller afvisning ved modtagelse, fratrækkes et beløb til dækning af reelle returomkostninger inden refunderingen. Omkostningerne ligger typisk på 40 kroner for standard forsendelser og 65 kroner for pakker med omdeling - danske pakker. Ved pakker til udlandet vil prisen som typisk være som prisen for forsendelsen.
Hvis du har købt en vare via internetbutikken hos os, har du oftest ret til at fortryde købet. Du skal bare returnere varen til os senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan returnere varen til os ved at:

Sende den retur med posten eller fragtfirma til denne adresse:
GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, Baghus
5000 Odense C

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse indenfor almindelig åbningstid eller efter aftale.

Returvarer skal vedlægges tilstrækkelig informationer om købet til at vi kan identificere ordren f.eks. kopi af original faktura samt registrerings- og konto-nummer (IKKE kortnummer) på den konto pengene skal overføres til. Derudover kan du også udfylde standardfortrydelsesformularen og vedlægge den returvaren.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Husk at pakken skal sendes med omdeling. DAO365 kan typisk ikke aflevere pakker til firmaer - så vi anbefaler at benytte PostNord eller GLS.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Ved delvis fortrydelse af en ordre tilbagebetales leveringsomkostninger ikke.


Julegaver - ombytning
Julegaver der er købt i perioden 15. november - 23. december, kan byttes frem til 15. januar det efterfølgende år.
Det er ikke muligt at få pengene udbetalt, men varer kan ombyttes til anden størrelse eller der kan laves et tilgodebevis. Du kan som altid benytte dig at fortrydelsesretten indenfor 14 dage, hvis du ønsker pengene retur.
Bemærk venligst, at der gælder samme forbehold for returnering/ombytning af julegaver som beskrevet under afsnittet Fortrydelsesret (se herover).


Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:

GirlStore.dk
c/o ntkr.com I/S
Åløkke Allé 10, Baghus
5000 Odense C

Når du returnerer varen, bedes du angive fakturanummer/ordrenummer på pakken.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Afhentning i Odense
Du kan også afhente din ordre direkte hos os i Odense. Du vil, når ordren er klar til afhentning, modtage en e-mail.
Ved at hente dine varer hos os, betaler du ikke noget i porto. Evt. porto angivet på siden fratrækkes ved afhentningen.

Ved afhentning skal betaling være foretaget med Dankort over hjemmesiden, eller du skal have lige penge med, da vi ikke normalt ligger inde med byttepenge.



Momsfri forsendelse til Grønland og Færøerne
Alle ordre til Grønland og Færøerne vil blive afsendt uden opkrævning af moms. Moms opkræves ved modtagelse efter gældende lokale regler.
Priserne på varerne bliver derfor 20% billigere (momsen vil først blive fratrukket ved afsendelsen, alle priser på hjemmesiden er stadig inkl. moms!). Gælder ikke porto, som i forvejen var momsfri).
Har du spørgsmål vedr. momsfri forsendelse, så kontakt kundeservice.



Levering
Varerne vil blive sendt med den transportør der vælges ved betaling på siden. I visse tilfælde er det ikke alle transportører der har mulighed for at levere de enkelte varer – i disse tilfælde vil du blive kontaktet af GirlStore.dk for yderligere information.

Leveringstiden for de enkelte varer kan ses på siden. Du kan desuden holde dig orienteret om status på din ordre via hjemmesiden.
Bestiller du både lagervarer og bestillingsvarer, sendes ordren for det meste samlet. Ved længere ventetid på enkelte varer kan der ske delleveringer.
GirlStore.dk har fri levering på alle ordre over DKK 500,00 i Danmark!
Levering sker normalt med PostNord. Mindre forsendelser kan blive afsendt som brevpost, men langt de fleste sendes som pakke uden omdeling. Det betyder at pakken skal afhentes i pakkeboksen eller på dit lokale posthus/postbutik.

Pt. sender GirlStore.dk kun til adresser i de lande lande som kan du kan vælge når du opretter din profil. Mangler dit land, så kontakt kundeservice, så skal vi gerne prøve at hjælpe.

GirlStore.dk sender pt. til følgende lande:

LandPorto
Belgien  DKK 79,00
Bulgarien  DKK 199,00
Danmark  DKK 39,00
Estland  DKK 169,00
Færøerne  DKK 149,00
Finland  DKK 129,00
Frankrig  DKK 79,00
Grækenland  DKK 279,00
Grønland  DKK 149,00
Holland  DKK 79,00
Irland  DKK 229,00
Island  DKK 249,00
Italien  DKK 229,00
Letland  DKK 199,00
Luxembourg  DKK 79,00
Malta  DKK 299,00
Østrig  DKK 229,00
Polen  DKK 79,00
Portugal  DKK 229,00
Slovenien  DKK 229,00
Spanien  DKK 229,00
Sverige  DKK 79,00
Tjekkiet  DKK 229,00
Tyskland  DKK 79,00
Ungarn  DKK 229,00


Betaling
Hos GirlStore.dk kan du betale med Visa/Dankort, Visa og Mastercard. Betalingen køres igennem 3D Secure, hvor du skal bekræfte dit køb med MitID eller en engangskode fra kortfirmaet/din bank.
Når du kommer til betalingssiden i kassesystemet, kan du vælge at betale for din ordre med betalingskort. Du vil herefter få listet din ordre samt priser og porto/gebyr for ordren.

Beløbet vil først blive hævet fra din konto ved afsendelse af varerne fra GirlStore.dk’s lager. Der vil aldrig blive trukket et større beløb end det beløb du godkender ved købets gennemførelse. Du modtager sammen med varerne en faktura for din ordre.

De data du sender i forbindelse med køb via betalingskort bliver sendt krypteret (via SSL), og det er kun betalingsudbyderen der kan læse dem.

Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Dette gælder betalinger med VISA, MasterCard og Visa Elektron - udløbsperioden for reserverede beløb er normalt på 7 dage, men kan være op til 179 dage alt efter din kortudsteders opsætning.

ViaBill
I samarbejde med ViaBill, tilbyder vi muligheden for at betale for ordren via delbetalinger. Læs mere i infoboksen fra ViaBill på produkterne.
Når du bruger ViaBill som betalingsmetode, kan du købe nu, og betale på faktura senere.

Vælg ViaBill som betalingsmetode når du skal godkende din ordre - du vil derefter bliver sendt til ViaBills side hvor du indtaster nogle få oplysninger for at gennemføre købet. Når varerne afsendes modtager du en mail fra ViaBill omkring opkrævning af beløbet - husk at indtaste en korrekt e-mail adresse i deres system så du kan modtage mails fra dem.

Læs mere om ViaBill og se deres betingelser lige her: http://www.viabill.dk/terms

Bankoverførsel
Du kan også betale med bankoverførsel. obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor


Nyhedsbreve
Du kan vælge at modtage nyhedsbreve fra GirlStore.dk, med tilbud og nyheder vedr. produkterne på siden.

Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet igen. Du kan nemt og hurtigt afmelde dig ved at logge ind på siden samt gå til "Min forside". Desuden vil der i hvert nyhedsbrev være beskrevet hvordan du framelder dig nyhedsbrevet.



Forbehold
I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. finde en tilsvarende/alternativ vare.



Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice: kundeservice@girlstore.dk - 66 11 68 57. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr



Standardfortrydelsesformular
Du finder vores standardfortrydelsesformular herunder - eller ved at klikke her.

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
girlstore.dk - c/o ntkr.com I/S
Åløkke Alle 10, Baghus - 5000 Odense C
kundeservice@girlstore.dk


Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*):


Evt. grund til fortrydelse: (fx størrelse passede ikke, vare ikke som forventet)

Bestilt den (*)/modtaget den (*):

Ordre nr / Faktura nr:

Forbrugerens navn (Forbrugernes navne):

Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)


Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter)
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)


Dato:


(*) Det ikke relevante udstreges




 
Betalingskort
Betalingskort
Sexet tøj og frækt lingeri
Korte kjoler
Strømper
Frække trusser
Frækt undertøj
Lingeri store størrelser
Frække kostumer
Sexede BH-sæt
Lingeri online
Leggings
Frække strømpebukser

Wetlook tøj
Sexet Clubwear
Dancewear
Badetøj
Korte kjoler
girlstore.dk (ntkr.com I/S)
Åløkke Alle 10, Baghus
5000 Odense C
Danmark

CVR: 27645720
Telefon: +45 66116857
Mail: kundeservice@girlstore.dk

Handelsbetingelser
Leveringstid
Fortrydelse
Persondata
Om girlstore.dk
Afhent i Odense
Cookies

facebook


©2014-2024 ntkr.com I/S (girlstore.dk). All images/logos are copyrighted the respective owners
Website: ntkr.com I/S - tlf. 66 11 68 57 | Brug af Cookies - læs mere

 
Betalingskort   Sexet tøj og frækt lingeri   girlstore.dk (ntkr.com I/S)
Betalingskort
  Korte kjoler
Strømper
Frække trusser
Frækt undertøj
Lingeri store størrelser
Frække kostumer
Sexede BH-sæt
Lingeri online
Leggings
Frække strømpebukser
  Wetlook tøj
Sexet Clubwear
Dancewear
Badetøj
Korte kjoler
  Åløkke Alle 10, Baghus
5000 Odense C
Danmark

CVR: 27645720
Telefon: +45 66116857
Mail: kundeservice@girlstore.dk
  Handelsbetingelser
Leveringstid
Fortrydelse
Persondata
Om girlstore.dk
Afhent i Odense
Cookies

facebook


©2014-2024 ntkr.com I/S (girlstore.dk). All images/logos are copyrighted the respective owners
Website: ntkr.com I/S - tlf. 66 11 68 57 | Brug af Cookies - læs mere